• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • ETKİNLİK TAKVİMİ
  • HABERLERİMİZ
  • MEDYADA GAÜN

Personelimizden

Arşiv

  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

“Kalite müşteri tatminidir”



26 Mart 2009 / Toplam Okunma: 2363 | Bugünkü Okunma: 2 | En Son Okunma: 13.04.2021 - 01:25

nuri-kaya_1.JPGGaziantep Üniversitesi Gıda Mühendisliği tarafından Makine Mühendisliği Bölümü Toplantı Salonu’nda, “EFQM Mükemmellik Modeli” adlı seminer düzenlendi.                                            Seminere konuşmacı olarak katılan Beşler Makarna İşletme Müdürü Nuri Kaya, “EFQM Mükemmellik Modeli”nin Avrupa Kalite Vakfı tarafından geliştirilen, içeriğinde toplam kalite yönetiminin bütün ilkelerini barındıran bir yönetim modeli olduğunu söyledi.

Modelin, öğrencilerin ileride meslek hayatlarında bulundukları işletmeyi farklı boyutlara taşıyacak bir araç olduğunu söyleyen Kaya, bu sistemi Gaziantep’te kullanan ilk firmanın Beşler Makarna olduğunu belirterek, bu sistemin yaygınlaştırılması ve tanıtılması için seminerler düzenlediklerini kaydetti.

“Kalite müşteri tatminidir” diyen Kaya, kalitenin ürün ve hizmetin ne kadar iyi olduğu konusundaki son kararın getirdiği mutluluk olduğunu vurguladı. Kaya, “Verimlilik, işlerini yapabilmek için gerekli eğitimden geçen, ihtiyaç duyduğu araç – gereç ve talimatlarla desteklenen personelle elde edilir. Kalite, amaca, kullanıma ve koşullara uygunluktur. İnsanlar, daha iyiyi bulmak için sürekli ve düzenli bir şekilde çalışmak zorundadır” şeklinde konuştu.

“Planlı yönetilen katılımcı bir yaklaşımla; kalite, hizmet ve yenilik yaratmada sürekli gelişmeyi öneren, müşteri odaklı, stratejik ve sistematik bir yönetim anlayışının kuruluşlara hakim kılınması gerekir” diyen  Kaya, kuruluşların sürdürülebilir mükemmelliğe ulaşmalarını sağlayacak bir yönetim anlayışının toplam kalite ile mümkün olacağını belirtti.

nuri-kaya_2.JPGKuruluşun tüm faaliyetlerinde bütünsel mükemmelliği sağlayarak ve sürekli gelişmeyi hedefleyerek, toplam kalitenin hedeflendiğini vurgulayan Kaya, “Takım çalışmasını esas alarak, tüm süreçlerin sürekli iyileştirilmesi ile bütünsel mükemmelliği sağlayarak daha iyiye ulaşmayı amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.

Bu Haberi Sosyal Ağlarda Paylaşın!
Tweet

Benzer yazılar

  • GAÜN’DE ŞİDDETLE MÜCADELEDE ÖNEMLİ PROTOKOL (5 Nisan 2021)
  • PROF. DR. ÖZAYDIN: GAZİANTEP’İ OLİMPİYAT MERKEZİ YAPACAĞIZ (2 Nisan 2021)
  • GAÜN’DE TEMİZLİK PERSONELLERİNE HİJYEN EĞİTİMİ VERİLDİ (2 Nisan 2021)
  • BÜYÜKELÇİ’DEN REKTÖR PROF. DR. ÖZAYDIN’A ÖVGÜ (2 Nisan 2021)
  • GİRİŞİMCİLİK ONLİNE KONFERANSININ İLK OTURUMU GERÇEKLEŞTİ (2 Nisan 2021)

Duyurular

Bağlantılar

  • Gaziantep Üniversitesi
Nisan 2021
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Mar    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Son Eklenenler

  • GAÜN’DE ŞİDDETLE MÜCADELEDE ÖNEMLİ PROTOKOL
  • PROF. DR. ÖZAYDIN: GAZİANTEP’İ OLİMPİYAT MERKEZİ YAPACAĞIZ
  • GAÜN’DE TEMİZLİK PERSONELLERİNE HİJYEN EĞİTİMİ VERİLDİ
  • BÜYÜKELÇİ’DEN REKTÖR PROF. DR. ÖZAYDIN’A ÖVGÜ
  • GİRİŞİMCİLİK ONLİNE KONFERANSININ İLK OTURUMU GERÇEKLEŞTİ
  • GAÜN İLE HALEP TODAY TV ARASINDA İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ
  • AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ
  • GAÜN’DE ÇOCUKLARA UMUT VERELİM İSİMLİ PROJE ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
  • GAÜN’DE KÜTÜPHANELER HAFTASI ETKİNLİĞİ
  • GAÜN İLE ÖZ BÜRO İŞ SENDİKASI ARASINDA TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI